Welcome to Steel Brothers, the federal side.

Köszöntelek újonc! Itt a legjobb és leggtovábbik tartó tíszteletett kapsz. További Ínfok az oldal menüben.

Ha nem tudsz játszani huzamosabb ideig, akkor jelezd, különben kizárunk!
Városod,vagy városaid neve előtt az -MP- jelzés szerepeljen.
Mind a két betű nagybetűvel legyen írva és az elején és a végén a kötőjel se maradjon le.

Ha valamire szükséged van, akkor körüzenetben oszd meg a többiekkel!
Szövetségeseinket senkit nem támadhatja!Ha ezt valaki megszegi, az kizárást és teljes kifosztást von maga után!
Fórum és a chat használata ajánlott! Téged segít! Aki kimarad belőle, ne csodálkozzon, ha lemarad!
Ha fejlődésben nagyon lemaradsz a többiektől, meg kell, hogy váljunk tőled.
Ösztöndíjprogramot hirdettünk kis pontszámú tagjainknak, ami a waldon-kovcsa nevet viseli.
Aki szeretne bekapcsolódni, akár szponzorként, jelentkezzen a "titkárságon"!
TOP 10 játékunk első helyezettje különleges nyersanyagjutalomban és rangban részesül, melyet 1 évig megőrizhet. Az utána következő 9 tagunk erkölcsi elismerést szerez. :)
Nálunk nincs alá- és fölérendeltség, csak tanácsokat adunk. Viszont nem vagyunk átjáróház sem.

Minimum haderő, amit célszerű betartani!
Ez közös érdek, mert csak így lehet hatékonyan védeni egymást.
A haderő 21 lépésből áll!

Mely 5.000 ponttól 400.000 pontig van elvárva.
A tábornoki pont az össz. ponttól függően van számolva a következőképpen.

21 LÉPÉS

5.000 pont alatt 2%
5.000 pont = 150 tábornoki pont.
10.000 pont = 250 tábornoki pont.
15.000 pont = 400 tábornoki pont.
20.000 pont = 550 tábornoki pont.
30.000 pont = 700 tábornoki pont.
40.000 pont = 850 tábornoki pont.
50.000 pont = 1.000 tábornoki pont.
60.000 pont = 1150 tábornoki pont.
70.000 pont = 1300 tábornoki pont.
80.000 pont = 1450 tábornoki pont.
90.000 pont = 1600 tábornoki pont.
100.000 pont = 1750 tábornoki pont.
120.000 pont = 2000 tábornoki pont.
140.000 pont = 2200 tábornoki pont.
160.000 pont = 2400 tábornoki pont.
180.000 pont = 2600 tábornoki pont.
200.000 pont = 2800 tábornoki pont.
250.000 pont = 3100 tábornoki pont.
300.000 pont = 3400 tábornoki pont.
350.000 pont = 3700 tábornoki pont.
400.000 pont = 4000 tábornoki pont.
600.000 pont = 6000 tábornoki pont.

50.000 pont felett ajánlott a haderő 1/3 át hajókkal felszerelni darabszámot nézve.

Pl.: 100 katona + 30 hadihajó.

A tábornoki pont az ponthoz mérten lehet az elvártnál nagyobb is, hisz minél nagyobb a haderő annál jobb.
KATONAI KÖRZETEK


1.sz körzet:

VIKTOR99
Szkolsz
Scotch
Anyoca
vén szun
Beba
asyx23
LordCarnage
Zorro
Berzsia
zigi1
Holzman
gabor15
anita1234
pali

2.sz körzet:

PAKSIKA
csillagvirág
Gabrik
Joeris
vasicsek
Antik
Hunterboy94
packary
gyovi
Hellász
Zs-Mazsola
swim
gamba1996
carnage
demi99

3.sz körzet:

AKI2
Belizar
Zólya
leo2266
Csiki98
Cila
PÁR JÓTANÁCS

katonai


- Ne tartogass sok pénzt, vegyél nyersanyagot, vagy hajókat, és fejlődjél. Nő a pontszámod.
500-800e bőven elég, folyamatos kereskedés mellett.

- Ha elmész, és sokáig nem leszel, menjél vakációra, mert inaktívként nem tudunk megvédeni, és ha támadnak, el kell fogadnunk az indokot.

- Ne legyen a pontodhoz képest sokkal több (40-50e) tárolt nyersanyag, mert támadni fognak, és igazuk van....hiába van hadsereged, valaki mindig erősebb, és a zsákmány miatt kifoszt.

- Legyen mindenhol a kikötőben hajód, 20-30 és erős falad. Hiába csak termelsz a szigeten, kell védekezni, mert emiatt is támadnak.

- Annyi tábornoki pontod legyen hogy meg tudd védeni magad, de pénzben -4000-nél nem érdemes alább menni.

- Kisebb egységeket, ahogy növekszik a pontszámod cseréld le, mert a parittyás, és társai, hajó oldalon is, SEMMIT NEM ÉR.

- A műhelyben érdemes fejleszteni, 24 szinten az összes megy, képezni kell az egységeket, mert sokat számít. pár lövész vagy erősebb egység legyőz több száz parittyást, elég gyorsan.
búvárhajó vagy evezőkerék törő hajó lenyomja a sima törőhajókat, csúnyán.

- olyan 22-26 rejtekhely szinttől nehezebben látnak be hozzád, és nem is nagyon érdeklődnek.
Be lehet jutni a raktárba, csak a lebukás 40-55%-ék. Ha lebuksz és kémedet elfogják, az ellenfél tudni fogja a szigetedről ment adatokat, katonaság, nyersanyag.
Ha sok a kémed, tárolhatsz több nyersit, raktárakat kitudja kémlelni, de a hadsereget nem, elég csak hajó védelem, de legyen TP-d (5-6000), elriadnak, mert más infót nem fog tudni belőled kiszedni. magasabb szinten 28-30 kisebb a lebukási arány. Max 32 szint.
Én nem szívesen támadok olyat, akihez nem tudok benézni, és közepes, vagy magas a TP-je.

-A szigeten lévő bányákba adakozni kell,főleg ha figyelmeztetnek, akkor azonnal. mert utána támadnak, és jogosan. és hasznos is, mert többet tudsz termelni....

-A termelésnél érdemes csak a piros csíkig dolgoztatni az embereket, túltermelés kifejlesztés jó dolog, mert többen tudnak dolgozni, de a plusz munkaerőnek nagyon drága az ára.

- Az erős fal nagyon sokat számít, hoplita nagyon jól véd. lővész, és a bombázó erős és jó harcos.
Séf jó kedvet csinál, tovább kitartanak, felcser meg segít regenerálódni, így 20-20-at mindenki vigyen magával, nagyon sokat segít.

-Hajónál az evezőkerék törő hajó a legjobb, és a búvárhajó. Gyenge egységeket amint mód van szereljétek le, mert nem ér semmit. Ágyú hajó, pedig a védekezésre a legjobb, mivel sokba kerül és lomha, ezért támadni nem jó.

- védekezésnél sokat számít a hajó, mert jöhet ő erős hadsereggel, ha nem jut be, mert a hajók megállítják. És előbb blokádolni fog, így van időd hadsereget hozni, vagy csinálni.

- sokat számít, hogyha a szigeten kereskedtél már mással is, mert ha jóban vagy velük kérheted a segítségüket.

-MINDENKI magára van utalva, senki nem várhatja el a másiktól, hogy segítsen. Ilyenkor egy szomszéd jól jön. (lehet a szöviben azért nem megy senki, mert nincs itt, vagy csak felugrik 5 percre levelet nézni, vagy messze van, vagy online van, de épp nem ül a gép előtt) aki tud az segít, emiatt nem kell megesértődni, inkább beszéljük meg, akit támadnak -nagy része jogos- valamire nem figyelt. ha valakit támadnak, csak a saját régióját nézze, mert messziről nincs értelme elindulni, csak ha háború van; akkor a közeli tagoknak mehet privi. Ha meg olyan az eset, csúnyán megtoroljuk.

- kultúrt érdemes kötni a sziget lakókkal is, mert akkor nem tudnak megtámadni, előtte fel kell bontaniuk az egyezményt, ha nem akarnak morálban visszazuhanni (ilyenkor te is tudomást szerezhetsz róla, és fel tudsz készülni).
támadás


- első: ne támadj erősebb szöviket, nem vagyunk olyan pozícióban.

- statisztikában előbb írd be a játékos nevét, és nézd meg a TP-jét.

- gyengébbek előbb csak az inaktívabbakat támadják vagy aki nincs szöviben.

- kémkedés, ha magas az épületszint a lebukási arány csökken, miután használtad, hagyd kicsit pihenni, ha sokat időzik egy helyen, akkor mikor használod, lebukik. Ha elfogják, elárul mindent, így nincs meglepetés, tudja, hogy mit, kitől fog kapni.
- megnézed a városát, és ha a városháza előtt vannak katonák, van serege a városban.
- ha strandoló emberkéket látsz, nagyon jó a morál

- ha kell, előbb blokkolj a hajókkal 8órára, ha nem kell majd vissza hívod.

- csak annyi hadsereget küldj, ami kell, a többi csak pénzkidobás

- ne támadj messzire, mert több a költséged, mint amennyit zsákmányolsz, akkor vedd meg a piacon.

- kis pontszámúakat nézzétek, inaktívakat is, mert senki nem megy fosztani, viszont a 20 embere 1 hónapja dolgozik a bányában,és csak rád vár, hogy elvidd.

- ha a szigeten belül támadsz, akkor a katonák melletti súlyhatár nem érdekes....érdemes egy picivel több hajót vinni, mint amennyi zsákmány van.

- ha más szigeten támadsz, akkor a katonák melletti súlyhatárt nézd, annyi kereskedelmi hajót vesz el a katonák szállítására....a többi megy fosztásra....

- ha kis sereggel támadsz, és védik hajóval a szigetet, akkor elmenekül a sereged.
- ha kis sereggel támadsz, hajókkal is, és erős az ellenfél védelme, akkor egységed eltűntnek fog számítani.

-Kereskedelmi hajóid sosem vesznek kárba
-Ha az állóképesség csökken, akkor folyamatosan a védő, és támadó pontok is kisebbek lesznek...
Seregfelállítás és támadás a 3.4-ben


!!!minimum 3 teljes csatamezőnyi egység!!!

210 gőzös; 147 lövész; 54 ágyú; 360 kardos; 60 szakács; 45 bombázó; 90 gyrokopter

Doki csak a hoplitákra hat, ezért csak addig érdemes tartani őket, míg nem váltod le az első sorodat gőzóriásra

Minden egységből kell vinni tartalékokat is, az első sor meghal, a távolsági egységeknek pedig elfogy a muníciójuk, ezért kellenek további egységek amik a helyükre állnak.
A legjobban a kardos hullik, ha nincs fal körönként általában 60 esik el, így ebből érdemes a legtöbbet tartani, kulcs fontossága van a csatában. Gőzi többnyire 6-18 között hullik egy körben, bombi 8, gyro 18 körül. Ha mindig van a csatában friss egység, akkor ezek a számok alacsonyabbak. Ágyú akkor esik el, ha nincs kardod ill. a bombi gyilkolja még. Puskát is a kardjaid védik, az is ritkább esetben fogy.

Nagyon fontos, hogy minimum 20 séfet beküldjetek a csatába, különben a katonáid morálja hamar leesik. Saját csapatra csak a saját séfek hatnak.

Légierő: az ellenfél tüzérségét támadja, de a bombázókat csak a Gyrokopterek támadhatják, ezért ha az ellenfélnek vannak Gyrokopterei akkor a támadásba is kell vinni azokat.

Ha nem kémlelhető a helyőrség, akkor az alábbi módszerrel lehet megtudni viszonylag kevés veszteséggel
kis ping: 1 kard + 1 gyro
kövér ping: 1 kard + 30 gyro (ezzel az ellenfél bombijait is leszeditek támadás előtt)

Flotta:
A flottatartás nagyon fontos!! A 3.2 verzióban olyan csaták vannak, ahonnan 8-9 óráról is simán beér bárki, ezért minden esetben szükséges a sziget és a csatába vezető út lezárása.
Két lehetőség van:
1.Evezőkerekes,ágyúhajó nem kell.Az egyik nagyon drága a másik a lassúsága miatt használhatatlan.Láttam olyat is aki legyártott 200 ágyú hajót és úgy gondolta nem tudják blokkolni(2 kört bírt ki)
A következő flotta csak együtt ütőkepés!!
100 törő vagy 100 láng.Első soros hajó,gyorsan hullik de bármit bedarál.A morál miatt muszáj a 100 db
50 balliszta vagy 50 katapult.második sor nincs más lehetőség.
60 búvár.A búvár olyan a hajóknál mint a katonáknál a kardos,nélkülük nehéz.
1-2 példa arra hogy miért nem jó ha máshogy van összepakolva.
Legyártasz 20 törőt,100 ballisztát és 100 búvárt.
Egy olyan támadásnál ahol jön ellened 50 törő,50kata és 30 búvár 2 kör alatt bedarálják a hajóidat.Ez azért van mert nincs első sorod és a második sor nem ér semmit nélkülük.
Legyártasz mondjuk 200 törőt,10 katapultot és 200 búvárt.Szintén nem ér semmit mert nincs második sorod.
2. első sorba 30 evezős, 50 láng.

Védés esetén lehet matekozni! Figyeljetek oda a helyőrségi korlátra, hogy ne töltsétek túl a várost, mert elvesztitek a falat! A falakat minél magasabbra kell húzni, kis fal mögött első körben is elhullik a 2. sor és a tüzérség is.
VÁROSALAPÍTÁS SZIGETEN


Első- legfontosabb, hogy hova építesz, előtte nézd meg, hogy a bánya, és az erdő milyen szinten van.
Második, mit akarsz termelni?, mert akkor nagyon sokat számít, ha az adott csodából kapsz még plusz 10%ot.

+ Lakosság, pénz bevétel növelés:
- Városháza + fogadó, minél nagyobb annál jobb.
- Múzeum , 8-9 minimum. ( kevesebb bor kell, és akikkel kötöttél kultúrt, védve vagy a támadásaiktól)
- Szőlőprés, nagyon sokat számít mert fogadóban elköltött bor mennyiségét csökkenti.

+ Ácsmester + építész:, ez nagyon fontos, főleg a nagyoknak. max 32% engedmény nagyon jól jön.
csökkenti az építési márvány, és fa költséget, és 120e-es költségnél jelentős a megtakarítás.

+ Kikötő: minél nagyobb annál gyorsabban rakodják meg a hajókat és katonákat, hasznos.

+ Hajógyár – Barakk: egységből egyre több féle gyártható, és egyre gyorsabban….ha az összeset tudod gyártani, akkor is érdemes fejleszteni, mert gyorsul a gyártás.

+ Rejtekhely: védésben és kémkedésben segít, nagyon fontos.

+ Palota: több várost tudsz létrehozni, korrupciót szünteti meg.

+ Nagykövetség: 1 legalább kell, hogy tudj csatlakozni a szövibe. J

+ Akadémia: fejlesztéseket csinálsz, tudósok létszámától függ a hátralévő idő.

Ajánlás: minden szigeten érdemes ezeket felhúzni:
Ácsmester, Építész, Raktár, Rejtekhely, Múzeum, Fogadó, Városháza, Kikötő, Hajógyár, Palota, Szőllőprés

Maradék helyekre:
Márványos sziget – Kőműves
Bor – Bortermelő
Kristály – Üvegfúvó
Kén - Alkimistatorony
Templom:
A csodák közül egyedül a Kolosszust érdemes fejleszteni (véleményem szerint).
Ez a csoda aktiváláskor hazaküldi a támadó sereget és hajókat.
Hatása azonnali,a következő aktiválás 20 óra elteltével lehetséges.
A templomnak a lényege az,hogy minél több papot alkalmazol bennük,annál magasabb lesz a hit a szigeten. A szigeten lévő városok hite összeadódik és ezek adják ki a csoda mértékét. Ez 10%-tól 100%-ig terjed,5 szint van.
Tehát összegezve,egyrészt fontos a csoda szintjének emelése,ez csak olyan nyersivel történhet amit nem bányásznak a szigeten, másrészt fontos a papok szolgálatba állítása, mert minél több van egy szigeten,annál nagyobb a százalék a csodában.
Nem fontos minden városban templomnak lenni a szigeten,de minél több van, annál jobb.
És végül: a csoda az összes városodra kihat!!!

Érdemes trükközni, mivel kevés a hely, és sokat számítanak.
Ha megteheted akkor minden nyersanyagból legyen egy szigeted, márványból, és borból lehet kettő is, mert jobban fogynak.
3 boros sziget már felesleges, kereskedned kell sokat, hogy más anyagot vegyél.
Márványt bármennyit el tudsz adni!
Kristályos sziget, akkor Üvegfúvó és Optikus egyben.
Ezen a szigeten muszáj akadémiát csinálni, olcsóbb a fejlesztés, előre meglehet venni.

Barakk csak oda kell, ahonnan támadni akarsz. Vagy sokszor támadnak.
Ha nincs Barakkod, nem tudsz katonát tartani - oda vezényelni, de aki már régebbről ott van a szigeten, az az egység marad.

Ahol magas az erdőnek a szintje, oda érdemes erdészházat rakni.

Kénes szigetre érdemes tűzszerészt rakni, és oda barakkot is, így kisebb a hadsereg gyártási költsége.

* Városainkat nem feltétlenül kell egymás mellé, vagy azonos szigetre telepíteni, ha távolabb telepítjük őket, nagyobb lesz a fosztogatási területünk, és kereskedni is jobban fogunk tudni.
* Az, hogy a városaink közel vannak, hamis biztonság érzetet kelt. Ha valakit nagyon meg akarnak támadni, nincs jelentősége, hogy a városai között 20 perc, vagy 3 óra a távolság.
* Figyeljünk rá, hogy a boros városaink lehetőleg ne a birodalmunk legtávolabbi zugában legyenek, hiszen bort gyakran kell majd szállítanunk a többi városunkba.
* Alapvetően márványos városokra van szükségünk, illetve borosra az ellátásukhoz, a többi (kristály, kén) akár el is hagyható, de 1-nél semmi esetre se legyen több belőlük.

Alapvető építési tanácsok:

* Sok város => sok lakos => sok arany + sok termelés
Tehát törekedjünk hamar sok város létrehozására!
* A bányák üzemeljenek maximumon, ez a legolcsóbb nyersanyag forrásunk a fosztogatás után. Túltöltést ne használjunk, a piacon olcsóbban meg tudunk venni bármit!
* Az építési sorrendnél nem az a fontos, hogy legyen 30-as városházánk, vagy állandóan építsünk valamit, hanem az, hogy arra költsük a nyersanyagot amire valóban van értelme.
* Felesleges épületeket akkor se építsünk, illetve a meglévőket akkor se emeljünk tovább ha olcsó, hiszen nincs rá szükségünk ! (Pl 20 feletti kikötő ritkán praktikus...)
* A paloták építésénél mindig gondoljunk arra, hogy 1-1 új palota/helytartó szint emelésével egy egész új városunk lehet, ahol megint olcsón építhetjük a városházákat, így sokkal gazdaságosabban jutunk új lakosokhoz, mint ha a városházákat erőltetjük egy szint után.
* Az ácsmestert húzzuk amint lehet 32-es szintűre, sok nyersanyagot fog megspórolni, és magasabb paloták esetében sok raktárat is
* A rejtekhely alapvető védelmi épület. Igyekezzünk első körben 24-köré emelni, de amint van rá mód húzzuk 32-ig.
* Ha kevés a hely, gondoljuk át milyen épületekre van szükségünk. Senki sem mondta, hogy mindenhol kell lennie pl barakknak, piacnak, akadémiának, követségnek. Minden sajnos nem fér el, de ezen nem tudunk változtatni.
* A városainkat egyformán fejlesszük. Nincs szükség kiemelt városra, amit kiemelten kezelünk, míg a többit elhanyagoljuk. Mindig azt fejlesszük, amelyik le van maradva, hiszen így tudjuk legjobban elkölteni a nyersanyagot.
* Ha van nyersanyagunk, próbáljunk párhuzamosan építkezni, mert az épületek lassan épülnek. A nyersanyag legyen a szűk keresztmetszet, ne az építkezés sebessége. Ne halmozzunk készleteket, építsük be vagy adjuk/cseréljük el.
* Próbáljuk úgy kiszámolni az épületek építési sorrendjét, hogy pl ha az ember éjszaka alszik, akkor addig inkább egy hosszabb ideig tartó épületet építsen a játék, tehát igyekezzünk elérni, hogy folyamatosan épüljenek az épületek.

Bányák fejlesztése:

Néha érdemes kiszámolni azt is, hogy mennyi idő alatt fog megtérülni 1-1 új szint. Mert, ha annyiba kerül leosztva 1 tagra 1-1 új szint, amennyit a bánya mondjuk 2 év alatt fog visszatermelni, akkor azért elgondolkoztató hogy van e értelme a dolognak...

Egy új telep létesítése

Csak akkor állj neki az új telepnek, ha a Palotát és a Helytartót (-kat) is fejlesztetted, azonos szintre emelted, mielőtt létrehozod az új telepedet, mert különben a lakosságod elvándorolhat, a jelentkező korrupció miatt!!!

Ha kész egy új telep:

- barakk és hajógyár nélkül is tudsz egységeket tartani a városodban.
- lehetőleg a kémelhárítást és a falat gyorsan építsd ki! A rejtekhelyet a fent már meghatározott szintre!
- az ott tárolt nyersanyag arányában küldj oda ki hadsereget.

Város átköltöztetés

Adott a városod amit át akarsz költöztetni.
Áthordod egy másik városba a nyersanyagokat.
A raktáron csak akkor bonts lefele, ha üres a város, másképp elvesztesz egy csomó nyersanyagot.
Lebontasz mindent kivéve a kikötőt és a
fogadót, múzeumot, a 2 utóbbit, ahogy fogy a lakosság.
Ugye minden katonára levon a lakosságból.
1 lakos= 1parittyás, azért parittyás mert csak 3 arany és fa kell csak hozzá.
1 szint a kocsmában asszem 60 lakos elégedettség
1 kulturális egyezmény kiosztása 50 lakos.
Magyarul felveszel 60 parittyást, akkor vissza tudsz venni a bor kiosztásból.
Amikor elkészülnek a katonák , átszállítod őket másik városba.
Mikor elkészül az új város, ahogy nő a férőhely és elégedettség,
átszállítod ide a parittyásokat majd leszereled őket és hopp átköltöztek a lakosok.
Kb ennyi.
PONTJAID SZÁMÍTÁSA


1. Összes pontok:

Ez a pontszámot a kilenc egyéni pontszám ( Mesteri építők, Épület szintek, Tudósok, Fejlesztés szintjei, Tábornokok, Arany készlet, Támadó, Védelmi és Kereskedelmi pont ) közül három határozza meg, plusz a lakosok száma és az eddig kereskedelmi hajókra költött arany mennyisége!
-minden lakos: 1 pont
-kereskedelmi hajóra költött minden 300 arany: 1pont
-az egyébpontszámokból: Mesteri építők + fejlesztési pontok 6-szorosa + tábornoki pontok

Képlet:

Összpont = lakosok + mesteri építők + tábornoki pontok + ( fejlesztési pontok ) * 6 + ( kereskedelmi hajókra költött arany / 300 )

2. Mesteri építők:

Ezt a pontszámot meghatározza valamennyi nyersanyag amit az épületekre költöttél. A pontszám számításakor nem veszik figyelembe a költség csökkentő fejlesztéseket. Vagy is az eredeti áron számítják a pontokat

-minden fa: 0.01 pont
-minden bor : 0.01 pont
-minden márvány: 0.01 pont
-minden kristály: 0.01 pont
-minden kén: 0.01 pont

Például:
Az Akadémia 5. szintje: ( 382 fa+ 225 kristály ) * 0,01 = 6,07

3. Épület szintek:

Ezt a pontszámot az épületeid szintjeinek összege határozza meg.

-minden szint: 1 pont

Képlet:
=szum

4. Tudósok:

Ez a pontszámot a befejezett kutatásokra költött kutatási pontok száma határozza meg.

-minden kutatási pont: 0.02pont

Például :
Fedélzeti fegyverek 24kutatási pont + Megőrzés 20kutatási pont = 44kutatási pont = 44 * 0.02= 0,88 fejlesztési pont

Képlet:
=szum ( befejezett kutatási pontok )

5. Fejlesztés szintjei:

Ezt a pontszámot a befejezett kutatások száma határozza meg.

-minden befejezett kutatás: 4 pont

Képlet:
=*4

6. Tábornokok:

A tábornoki pontok le vannak írva egységekre bontva egy másik Thread-ban de tulajdonképpen az is meg van, hogy hogy jön ki. Ezt a pontszámot tehát az egységekre és hajókra költött nyersanyagok mennyisége határozza meg.

-minden fa: 0.02pont
-minden bor: 0.02pont
-minden kristály: 0.02pont
-minden kén 0.02pont

Például:
kardforgató 30 fába és 30 kénbe kerül. Azaz minden kardforgató ( 30+30 ) * 0.02 = 1,2 Tábornoki pontot ér.

Az egységek pontszámai:

* parittyás: 0,4
* dárdás: 0,6
* kardforgató: 1,2
* hoplita: 1,4
* íjász: 1,1
* kén karabélyos: 4
* faltörő kos: 4,4
* gyrokopter: 2,5
* gőzóriás: 6,2
* séf: 3,04
* katapult: 11,2
* felcser: 10
* bombázó: 5,8
* ágyú: 31

* törő-hajó: 5,4
* balliszta: 6,8
* lánghajó: 6,2
* katapult: 6,4
* evezőkerekes: 32
* ágyúhajó: 24,4
* búvárhajó: 18,2

7. Arany készlet:

Ezt a pontszámot az összes elérhető arany és a kereskedelmi posztba lefoglalt arany mennyisége határozza meg.

-minden elérhető arany: 1pont
-minden kereskedelmi posztban lefoglalt arany: 1pont

Képlet:
=+szum(kereskedelmi posztban lefoglalt arany)

Egyéb információk:
Ezen a linken megtaláljátok, hogy a kereskedelmi hajók mennyibe kerülnek egészen az utolsó 160. darabig

8. Támadó & Védő & Kereskedelmi

Támadó pont, értelem szerűen a támadó fél kapja az elpusztított egységekért a csata során.
Védő pont, értelem szerűen a védő fél kapja, a városának védése közben elpusztított ellenfelek után.

* minden nyersanyag 0.05 pontot ér.

* parittyás: 1
* kardforgató: 3
* hoplita: 3,5
* dárdás: 1,2
* íjász: 2,75
* kén-karabélyos: 10
* faltörő kos: 11
* gyrokopter: 6,25
* gőzóriás: 15,5
* séf: 10
* katapult: 28
* felcser: 25
* bombázó: 14,5
* ágyú: 77,5

* törö-hajó: 13,5
* balliszta: 17
* lánghajó: 15,5
* katapult: 16
* evezőkerekes: 90
* ágyúhajó: 56
* búvárhajó: 45,5

Kereskedelmi pont, a kereskedelmi poszton eladott nyersanyag után kapjuk.

* minden eladott nyersanyag után 0.009 pontot kapunk.

Ez a három statisztika azt mutatja meg hogy az adott ágban mennyire vagy aktív, ezért minden nap 10%-al csökkennek.
TOBORZÓSZÖVEG


Kedves játékos!

Szeretnélek meghívni az SBS szövetségbe, de mivel az összpontszámod még nem éri el az 50.000 pontot, ezért újonc státuszba kerülsz. Ennek célja, hogy fejlődj, erősödj, és amint elérted a kívánt ponthatárt, azonnal körzetbe leszel sorolva. Addig is támogatunk, segítjük a fejlődésed. Ha kedvet kaptál ahhoz, hogy egy dinamikusan fejlődő csapat tagja légy, akkor nincs más dolgod, mint a JELENTKEZÉS, amit a nagykövetség épületén belül tehetsz meg.
Sok sikert, jó játékot.
Köszönettel:

Ui.:
Segítség:
Amennyiben még nincs Nagykövetséged, ki kell fejlesztened az "Idegen kultúrák"-at a Hajózás tudományágban, amely engedélyezi a Nagykövetség építését. Ez után menj be a Nagykövetségbe. A Névhez írd be: SBS. Kattints alul a "Szövetség keresés" gombra, ez után a "Keresés"-re! A Műveletek oszlopban (a lista jobb oldalán) van egy kézfogás jel, arra kattints! Ezt követően írj valami rövid bemutatkozó üzenetet!

Kedves Játékos!

Üzenetem célja, hogy meghívjalak egy olyan szövetségbe, melynek vezetői és tagjai örülnének, ha ehhez a társasághoz csatlakoznál!
Szeretettel meghívlak az SBS szövetségbe, mely egyre jobban tör a csúcsra! Eredményünk titka a csapatmunka, s részvételeddel még jobban az élre törhetünk.
Ha elnyerte tetszésedet az oldalunk, ha szeretnél egy dinamikusan fejlődő közösséghez tartozni, ha aktív játékos vagy, akkor az SBSben a helyed.
Jelentkezz, melyet a nagykövetségen keresztül tehetsz meg.
Ha úgy érzed, nem vagy elég aktív, vagy elég harcos ahhoz, hogy közösségünk tagja légy, akkor tekintsd ezt az üzenetet meg nem történtnek!
Sok sikert, jó játékot!


BÉKEEGYEZMÉNYEK


Argonauták-DOM- - [-AR-]
Harcos Csapat - [-HCS-]
Legend Cities - [-LC-]
-GH- Aliens - [ALI]
Bab és Barátság - [BAB]
Critical Mass - [Cri-M]
SHINOBIK - [HYUGA]
Gamma Harcosai_ - [KVSZ]
PROPANDA - [Prop]World of Lords - [WOL]
ELLENSÉG!



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 8
Tegnapi: 3
Heti: 13
Havi: 78
Össz.: 7 875

Látogatottság növelés
Oldal: A szövetség feltételei és szabályai
Welcome to Steel Brothers, the federal side. - © 2008 - 2024 - steelbrothersikariam.hupont.hu

Ingyen honlap és ingyen honlap között óriási különbségek vannak, íme a második: ingyen honlap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »